Tunga hänger skyarna som regn som aldrig kommer ner

Hellå blökken! Ligger och kollar på Cinderella man i skrivande stund, bra film. Orkar faktiskt inte plugga ikväll, även om jag borde. Men ville bara ta det lugnt. Har stängt in mig på rummet för jag känner verkligen hur monstret inom mig släppts lös och skulle bara fucka ur stämningen i familjen och jag öppna käften. Bättre att hålla sig undan.
Si si... Idag var de skola, på håltimmen drog jag och Louise till campus. Jag måtte vara världens mest oseriösaste gymmare. Men ska försöka ändra mig lite. Get it together liksom. 
Ha d gött flicks o pöjks. Så hörs vi. Bara tre dagar kvar sen är jag le arthon. WOPPAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0