There's nothing left in you to find

Amigazzzz. Idag har jag lyft jättetunga möbler som bland annat en soffa och ett soffbord. Har lite ont i armarna och ryggen faktiskt. Man ska ju egenligen lyfta med benen. Ajabaja. Så nu är lillstugan klar! Typ. Men de går att hänga där iallafall utan att få panik. Yey. Övningskörde till Gränby sen, för att äntligen lämna in iphonen. Lite småsurt att inte ha den när jag fyller 18 (man vill ju ta bilder) men jag klarar mig nog!
Har ju fått tagit pappas gamla walkman från 2007. Min xperia startar inte satteee. 
Blir en hederlig knapp mobil ett tag framöver! Kommer sakna musik. Så. Inåt. Helvete. 
Jaja, måndag imorgon. Kommunikationsprov. Blä. 
Hejdå! 
Lite bra låtar: här -->Ingrid Michaelson – Do It Now
och här -->Anton Kristiansson – Som blommor (med Timbuktu & Xenia Kriisin)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0