My life will grow, my love will go

HEJ!! Har försökt blogga via blogg.se appen men de har inte gått (var tydligen tvungen att uppdatera den).
Så nu när de är gjort kan jag berätta lite om de senaste dagarna.
I onsdags blev de med myskväll med Fanny och Louise. Vi tog en liten biltur in till stan och sen hem till Fanny och drack lite te. Vaknade där och for till skolan för att ha psykologiprov. Köpte även gymkort på Campus och gymmade lite med Lollob.
Igår så var de skolfoto och jag HATAR skolfoto. Blir bara så sjukt obekväm vilket gör att jag får till miner jag själv inte visste var möjliga. På kvällen hängde jag med Polak ett tag och vi skypea med Andrea bland annat, kändes extremt konstigt.
Nu håller jag på med familjen i trädgården, eller jag med lillstugan. Den SKA bli klar i helgen. 
Ha dä! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0