Men de gör ingenting om dina händer är här

Imorgon fyller jag 18 år. Lilla jag liksom. Åh, 17 gick så fort. Kanske för att man såg fram till sin 18årsdag så missade man helt alla fina stunder som 17. Det var ett bra år faktiskt! Trots att jag hade mina perioder då jag mådde skit, väger dom bra upp allt. Här är lite bilder från förra året. Finfint.
Så ska väll snart gå och lägga mig, är sjukt trött. Annars så blev jag utelåst idag, gud straffade mig för att jag inte orkade träna. Om man vill se de så. Eller så straffade han mig genom att ge en liten ynkapynka plats åt minne i min hjärna och därav glömde jag nycklar. Hehe. Japp, men vi hörs då! Sista blogginlägget som minderårig då. Så fint, så bra. Hejdå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0