Har du tänkt på att hela världen är så vacker?

Hej på er. Jag har haft en av dom bästa dagarna i mitt liv tror jag, att fylla 18 är det bästa jag gjort hitills tror jag. Sjukt skönt bara. Gick för fort, är för trött. Men har så mycket att vara glad för och så mycket att se fram emot att jag inte vet vart jag ska ta vägen!!
Vaknade imorse av ljuvliga stämmor från min morgontrötta familj. Fick jättefina presenter. Lite smink, lite bodymist, lite parfym, presentkort och shoppingdag med moder i le Stockholmo. Finfint. 
Kom till skolan och blev överraskade av världens finaste klassisar! Dom kom ut med en muffins fylld av sprakande ljus och gav mig även en (fairtrade VIKTIGT!!) tygväska med motivet Håkan Hellström, bilden från hans album "Ett kolikbarns bekännelser". Så. Himla. Fina. Jag älskar dom. Fick även fina ord från Andrea och en fin dikt från Amanda. Och från massa andra fina vänner.
Kom hem, snackade med min kära syster och lyssnade på en skiva mamma gav mig som är låtar från 95 till nutid ungefär. Sjukt mysigt! Vi lagade lite mat tillsammans med mamma och sen kom pappa, farmor och Fanny och Louise. Då blev de Sushi, lite vin och mycket prat. 
Älskar min familj. (Fanny och Louise är också min familj typ).
Min 18 årsdag avslutades med två bästavänner i lillstugan, popcorn och the Notebook. Perfekt.
 
Nu ska jag skriva hemtenta i kommunikation, ska upp om 6 timmar, men skitsamma.
Ni får lite bilder på presenterna sen (blev oturligt nog inga bilder från dagen då min iphone är inlämnad på lagning)
Ha de älsklingar!
Tänk att den här lilla apungen får göra vad hon vill nu? Känner mig som 11 fortfarande typ. Sinnes. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0