Then you just decided love wasn't for you

Ahhh Hello. Valborg was so good. Men dock så mår jag inte so good idag. Har inte lagt in några bilder än, kanske kommer imorgon. Men först kom Fanny och Louise över hit vid niotiden, vi fixade oss och lyssnade på musik. Sen drog vi till Malin vid elva och där samlades alla tjejer och gjorde godaste brunchen!! Fyfan, var verkligen asgott. 
Vid tre tiden drog jag, Tove, Louise, Fanny, Sara, Jossan och Elin till stan.
Mötte strömmen från ekonomikum och sen när de börja dugga så gick jag, Tove, Sara och Love till Alfons.
Där hängde vi et tag med världens finaste grabbar! 
Sen drog vi till Jackie för att träffa dom andra och grilla. Supergott de med. Sen blev de lite fest med nära och kära. Dans, skratt och såklart överkonsumerade jag alkoholen och underskattade min tålighet. 
Men, men. Kom hem vid halv tre och vaknade åtta imorse. Skulle bara ta en tupplur vi fem tiden, slutade med att jag vaknade två timmar senare och missade fotbollsträningen. 
Japp. Kanske lika bra. 
OJ, vem pallar läsa denna text egentligen. Ni kan få instagram-bilder så länge! 
Okej, alla som läser min blogg har mig på instagram men skitsamma hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0