So please for once in my life let me get what I want, lord knows it will be the first time

Vill ha sommar och vara brun och smal och snygg och vältränad... Allt jag inte är i nuläget. Värmen och sommarkänslorna ger mig bara ångest över hur alla har tränat som galningar under våren förutom jag... 
Aja vassen finns iallafall där så betryggande och fin med massa äckligt slam och läskiga gäddor <333
Skitsamma. Idag har jag suttit i en bil, gått i affärer, gått i skolan, suttit på en buss. Inte varit i solen mer än mellan dessa ställen. Fan. Eller jag och min syster var ute och gick lite ikväll. 
Nu har jag två härliga Kriminologi uppsatser att opponera, varav sakerna jag ska gå efter och svara på vet jag inte. Är beredd på att läsa ungefär 11 sidor om olika brott. Nice. 
Ha en finfin kväll, avis på alla er 18åringar som kan gå på skivor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0