He wants to say I love you

HEJOCHHÅ UPP I DE BLÅ!! En väldigt sensationell och ofattbart POSITIV hälsning om ni frågar mig!!
Hade nämligen en superbra dag igår trots matteprov, slut på mat i matsalen och att jag och Malle satt kvar i skolan till fem (trots att vi sluta tjugo över två).
Vi gjorde nämligen klart två jävligt jobbiga uppsatser som har tyngt ner en hela vårterminen hittills typ.
Eller ska bara skriva sammanfattningen på ena så är jag KLAR!!
Kan inte beskriva stenarna som trillar från bröstet och därför ska jag gå in med en härlig positiv-anda i påsklovet.
Vi stack till waynes för lite middag sen och jobbade lite till, sen hem och käka ännu mer middag (påskmat) med farmor på besök.
Ha d gött fox så får vi se hur långt den här nya livssynen varar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0