Det finns bara ett enda sätt att brinna upp

Såhär känner jag idag. Jävligt less på skolan. Efter en vecka.... 
Jävla rapportfittor rent ut sagt!!! Dock är jag lite smålycklig ändå för blev godkänd på matteprovet!! Första gången på hela läsåret jag blev godkänd på första provet och inte omprovet. Min mattelärare blev som en helt annan människa. Han blev människa. Jippiyeyey. 
Nu är jag kissnödig så ska gå på toa. Japp. Sjukt seriös bloggare. Sjukt mycket att blogga om..
Nej men idag har jag inte gjort så mycket, tog en löprunda, bakat med mamma och fikat. 
MMM. Ska göra min rapport på kriminologin som jag ligger efter i, sen blire nog #melfest ikväll. GALEN. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0