Let your anger and sadness break

Har varit en hemsk människa på sistone. Vill bara krama henne här och nu. Vill bara visa vilken värme jag faktiskt har att ge henne, vilket öde vi faktiskt delar. Jag älskar henne av hela mitt hjärta på ett konstigt sätt som inte går att förklara. Vi delar samma liv, lever i samma hotfulla värld och därför kan vi inte undgå varandra. Undgå att faktiskt ha en sådan stor kärlek för varandra. Jag har svikit så många omkring mig, inte funnits där och inte älskat så som jag borde ha älskat. En plikt som jag försummat och kastat bort som skräp. Älskade lilla vän. Vi växte upp så fort, vi blev stora så fort och jag glömde bort. Glömde bort henne. Glömde bort att finnas där. Glömde bort den där värmen och kärleken jag ville ge henne, att älska henne. Jag har varit hemsk. Men kärleken övervinner mina misstag, hoppas jag.
Därför ska jag bli en bättre människa, för mig själv och för henne.
Finnas till för att finnas för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0