Långa rader av garage, långa rader av små ord och allting som gick sönder

Trots en smärtsam nyhet på kvällen var gårdagen super egentligen!
Missade skolavslutningen dock, missat alla sommarlovsavslutningar på Skrapan vilket kan kännas lite bittert, eftersom detta var den sista... Men jag överlever.
Grillade med några av mina älskade klasskamrater i ekonomikum och de var hur nice som helst trots missödet med engångsgrillarna som inte fungerade. Men tur att dom hade mig, grillmaster, som tog tag i skiten.
Satt där och mös med hambrugare och korv. Fint.
Sen skulle dom andra dra vidare och jag drog då till Björklinge för lite brygghäng med Malin, Fanny, Pippi och Elin. Riktigt mysigt!
Idag har jag jobbat på Hemköp och de gick, trots att jag inte hittade i affären alls, galant! Var jättekul. Hoppas dom ringer snart igen.
Ska träffa Andy och Polak ikväll också, höresssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0