I keep trying to walk but my feet don't find the soild ground

Hallå där. Har haft en sjudunder vecka och därmed inte haft tid och lust att blogga. Min blogg har, enligt mig, en depri-stämpel. Jag bloggar typ endast när jag är deppig. Men nu är jag glad! Studenten förra veckan, gick galant för min finfina vän Andrea! I torsdags gjorde jag inte ett piss, i fredags hängde jag vid Nilssons poolcrib och hade även sleepover där senare. I Lördags jobbade jag på grannens 50 årsfest vilket också gick bra även fast jag helt underskattade servitrisjobbet. Bara de att hälla upp rödvin, en underskattad bedrift helt klart.
Nu är skolan över och imorgon är de avslutning. Sjukt. Hela två år på gymnasiet redan, tiden går fort, även när de inte är roligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0