Jag kanske inte skakar hela din värld, men är det de du vill längst innerst inne?

Åhh. Är så sjukt övertaggad på att åka till Magaluf, bombar hela jävla facebook gruppen. 
Är så glad just nu. Magaluf i sommar, med tjejerna, festa, sola, bada, festa. Är helt lycklig. 
Okej, nog om det och tillbaka till den sanna pessimist jag egentligen är. 
Idag trodde jag vi gått i skolan i minst en vecka, men nej, det var andra dagen. Ledsamt. Åkte till Ulltuna med Malin efter skolan och köttade lite triceps. Samt vågade vi även på en jätte avancerad maskin som man ser ut som en säl när man gör. Hysterical. Men vi, kämpar som vi är, klarade den galant!! 
Kom hem, duscha, käka sen kom Amanda och Andrea över. Lite småsnack och sånt. 
Nu ska jag sova, hur det nu ska gå efter allt adrenalin som pumpar. 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0