I've been counting all the sheeps there is to count

Kan verkligen inte sova. Det gör mig stressad vilket gör det ännu svårare.
Idag så åkte jag och pappa in till stan och käkade lunch på Kens pizza. Lite kvalitetstid faktiskt. Saknat att bara vara med pappa, han är ju trots allt "min kompis" som han brukar säga.
Vi drog till Biltema såklart och sen åkte jag och träffa tjejerna för att boka resan. Ska boka allt imorgon, åh! Är så taggad.
Sen var de bara hem och på träning. Lite styrketräning och löpning, jag dog av hunger men annars kul.
Nu ligger jag här. Det är för varmt och tvättmaskinen gör så väggarna typ skakar.
Stackars mig. Skola imorgon ju.
Aja, ska försöka igen då, man får sota för sin trotsighet att vända på dygnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0