Han som man aldrig riktigt kommer sluta att älska

Igår så gick skolan väldigt sakta, trots att jag bara hade en riktig lektion. Efter det träffade jag äntligen min finfina vän Ida, åh vad bra det kändes. Vi slog oss ner på ett tomt café 018 och pratade i över fyra timmar om det senaste halvåret. Man inser inte hur mycket man verkligen saknat någon förrän man träffar den igen. Det kändes så längesen men ändå som om de inte gått lång tid alls, och så ska de ju vara!
Iallafall så tog jag bussen hem och kom hem vid nio, pluggade lite och sen deckade i sängen.
Idag började vi halv tolv så shoppade lite nödvändigheter på stan. Bland annat hårolja, leave-in-conditioner, gymlinnen och en BH. Första gången på väldigt länge jag inte ärver en Bh från mina vänner utan faktiskt köper en ny. Haha låter som om jag är en hobo, men har liksom inte pallat lägga pengar på underkläder ingen kommer se hahaha. (Ensam katt-tanten som pratar) 
Nu väntar jag på sociologin ska börja, sen spinningpass. Ha d gött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0