För varje steg ni tog så sjönk du lite längre ner


Hello bloggen! Kan börja med att säga att bion i Torsdags var riktigt bra! Call girl, handlar om unga flickor som blir lejade av en bordellmamma att ligga med rika snuskgubbar. Mm, riktigt intellektuell samhällsfilm. 
Dock kanske vi var lite för sega för att hänga med.. I fredags gick jag i skolan, kom hem, somna, vakna vid elva och gick och la mig igen. Fett galen. 
Igår så drog mina vänner på fest medans jag anslöt mig till scones föreningen hos Andrea. Drack te och snackade lite. Kom hem vid elva och gick och la mig.
Tanten inom mig har tagit över typ...
Idag har jag städat rummet, sen fotbollsträning och nu ska jag väll plugga.
Japp. Ett väldigt spännande liv resulterar till väldigt spännande blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0