Put a drink in my hand and my eyes on the phone like I just don't care

Bilder från i Lördagskväll då vi var bjudna på Fannys 18årsfest. Tyvärr har jag ingen bild på primadonnan själv. Gick upp kl 05.00 är värt att nämnas, spelade cup, förade och åt tacos hos Sara med Pippi och sen dansade hela natten lång. Var alltså vaken i 24 timmar så i söndags var jag mer död än levande. Låg och tyckte synd om mig själv och drog sedan på fotbollsträning på kvällen. Helt jävla död.

(Haha, den första bilden är det något tydligt fel med såg jag nu... Ser ut som en banan)

Idag blev de en dag hemma. Har bara ätit och kollat film. Nu ska jag se Friends with benefits bara för att jag tycker jättemycket om den filmen. Hejdå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0