I want to hold your heart in my hands

Hej på er! (Judith och Judith reklamen) Japp. Ni undrar hur min helg har varit? Den har varit helt ok! I fredags var jag bara hemma och ruttnade, men var så trött att det var lika bra. Jag gjorde bokstavligen ingenting. Jag satt på min säng och bara satt typ. MM, utbränd. Så blir de när man går från halv tio till halv fem. I lördags var jag ute och gick med familjen runt hela skuttunge typ, i en snigelfart dock. Men, men vad förväntar man sig av sina gamla russin. På kvällen åt jag jättegod middag hos Pippi! Skulle ha sleepover men fick så ont i huvudet att jag tog halv tolv bussen hem med Elin. Idag har jag pluggat sen 11 imorse. Det känns fortfarande som ett F på matteprovet :):):). Bara en termin kvar Julia, håll ut. Sen är det BYEBYE FREDDIE OCH MATTE UR MOTHERFUCKERS.
Ha en bra söndagskväll!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0