Når vi kommer sammen så er vi best

I'm back bitches. Hejhejhej. Min sommar har varit otroligt bra faktiskt! Mycket roligt har hänt trots att jag jobbat en del. Magaluf bland annat. Åh. Vill bara tillbaka när jag ser alla fula, svettiga, bilder. Älskar mina vänner. Ni är bäst. Fyfan så sjukt vi hade de. Åhhhh!!! Blir helt galen. 
Förövrigt har jag denna sommar firat Pippi och hängt på åkern med Elin. Sen har jag gjort massa annat mysigt men allt jag kan komma på är saker från Magaluf alltså. Sen jag kom hem för två veckor sen har jag varit i koma, sovit i ett torp med mina två homies, varit på kräftskiva hos Ruben och firat mamma + mamma och pappas bröllopsdag. Mycket bra helg med andra ord! Vi hörs väll snart igen I guess. När skolan börjar måste jag kunna avreagera mig någonstans och det blir väll här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0