Varför måste vi såra varandra

Hello!!! Mitt lov har varit ganska bra förutom att halsen krånglat som fan. Aja. I lördags hade mamma och pappa gäster så de blev asgod mat och sen drog jag och Micksha till staden för att se "små citroner gula". Jättebra film och ett stort PLUS att Sverrir Gudnason var med, han är så jävla snygg och bra hehe. I söndags blev de brunch hos älskade farmor. I måndags var jag sjuk och i tisdags också, låg hemma och kolla på gamla disneyfilmer och kära ner mig i olika prinsar. Hehe.
I onsdags åkte jag och mamma för första gången sen Mormor dog till västerås. Lite konstigt att åka till stentorpsgatan utan att se mormor komma ut på balkongen och vinka. Men, men. Vi åkte runt och kolla på mammas gamla hus och skolor sen shoppade i en nyöppnad galleria. Asmysigt. Har saknat att bara vara en heldag med mamma.
Mina älskade vänner f och l kom också hem så igår var jag med dom.
Nu sitter jag i solen så japp så har mitt liv sett ut, konstigt att skriva såhär
mycket och exakt.
Mmm. Ha en bra fredag hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0