Watch the world tear us apart, a stotic mind and a bleeding heart

Babel, Reminder, Where are you now, Hopeless wanderer. Några favoriter från Mumford and Sons nya album.
Idag har jag levt min första dag som sjuttonåring (eller andra, beror på hur man ser det). Det gjorde jag genom att se massa gamla Friends-avsnitt och äta upp gårdagens tårta med sked från kartongen.
Ikväll cyklade jag på min nya cykel till Rebecka. Vi åt chips och snackade.
Nu är jag hemma och efter ett kaotiskt bemötande är hela familjen Wahlström lugn igen och ligger nu i sina sängar och ska sova. Jag också. Bara några fler avsnitt. Koppla bort världen lite, är ju trots allt ledig imorgon. Skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0