Jag gav dig mitt hjärta rakt ut, det är min dåliga vana

Andrea kom med hela bilen full av högljudda, glada tjejer. Vi drog hela gänget till Max och tröck en Cheese n' Bacon + pommes och läsk. Om jag ska vara exakt och eftersom jag vet att mat är väldigt intressant för er bloggläsare svepte jag en halv Lyxshake också.. Nice. Mådde som en förstoppad griskulting efter. Inte så bra..
Fick sota för mitt matval på träningen. Ingen kondis kvar alls.. Men kul var det som alltid! Min mobil laddade ur idag så kunde inte ta någon bild, dock så slängde jag i ren panik fram skoldatorn och Frida lyckades fånga en liten bild med webcameran och detta är alltså exemplaret. En glad nybliven chaufför. Åh. Avundsjuk.
Ska se film nu, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0