Do you ever think of me in the quiet, in the crowd

Hej. Kan inte sova. Igår bestod eller i fredags bestod dagen av att måla väggarna i Lillstugan med Rebecka, sen på kvällen låg jag hemma och kolla på Friends.
Idag så har jag målat lite med, Rebecka och spelat min första match på tre år. Riktigt kul! Dock förlora vi och jag känner verkligen vinnarskallen. Usch.
Iallafall.. Ikväll så drog jag till Emelie med massa vänner och spelade lite olika spel, bland annat beer pong vilket jag fullkomligt helt saknar talang för.
Men eftersom jag var helt slut i huvudet så åkte jag hem lite tidigt. Åkte med Ludde och Pippi, körde en drive in och jag och Petra kände oss som deras små barn haha. Men rolig kväll!
Dock vaknade jag nu och kan inte somna om. Bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0