Will not let myself cause my heart so much misery

 
Hej vänner. Fredag idag igen, veckorna bara rullar på. Slutar halv fem vilket känns som alltid ett stort nederlag. Sedan ska jag och min äckliga vinterjacka (som jag tog imorse i all hast då det var svinkallt ute imorse. Att den luktade fotbollsstrumpor och mögel var okänt just då). Vi ska ta oss till gymmet och sedan hälsa på min syster i hennes lägenhet. Måste se hur hon har det lite, saknar henne allt för mycket då jag varit ensam själv varje kväll den här veckan. Sedan blir det bio med massa gamla goingar, Taken 2 närmare bestämt. Ville dock se Savages men Mathias min ensvisna vän vägrar och vill se Taken 2. Upp till bevis alltså.
Men vi hörs när vi hörs och ses när vi ses. Goodday.
Ser ni hur snygg han som är med i Savages är? Skulle sitta fint på bioduken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0