Varför hålla kvar en endadels sekund?

Hej! Somsagt är mitt liv rätt fullspäckat fast jag egentligen inte gör något annat än att går i skolan. Måste bara säga att jag ger otur till Landslaget. Blev så frustrerad när det stod 4-0 till tyskland att jag sa "NEJ JAG SKITER I DET HÄR" så stängde jag av och gick och sov.
Tydligen var det en legendarisk match efter det. Jippie.
Idag så hade jag en tjugo minuters lektion, drog till gymmet och sen på stan med mamma för att äntligen köpa en vinterjacka. Fick även hem två tröjor och lite hår inpackning. Rätt så nöjd.
Vi mötte upp Mickis och åkte sen till Gränby. Tröck en pizza sen hem och plugga etik.
Ja mitt liv är la underbart.
Godnatt
Juste. Blev inbjuden till en Nazistisk tillställning av någon som fått fel nummer. Trodde först någon drev medan jag sen sökte på numret och ja - han var mycket riktigt kahen eller vad han hette. Mycket obehagligt och pinsamt på samma gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0