Cause I've build my life around you

Imorgon ska jag meddela mina kära föräldrar om mina tankar kring att bli vegetarian (skulle vilja bli vegan, men det känns lite risky).
För vissa kanske detta kommer som en chock men för dom i min klass kanske inte.. Har nämligen velat prövat ett tag nu. Jag älskar kött, fisk, kyckling men, med risk för att låta som en djurättsaktivist, hatar massproduktionen, de vårdlösa och barbariska slakterna.
Har läst på och sätt klipp på youtube hela kvällen. Känner mig taggad.. Dock vet jag inte riktigt vad min moder och fader kommer säga.
För dom är nog allt vegskit löjligt... Menmen. Godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: you know who

ändå så skiter du i kycklingarna. bastard

Svar: Not anymore i don't ;)
juliawahlstrom.blogg.se

2012-10-15 @ 00:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0