Stan är dubbelt så stor nu men lika ihålig

Har fått några frågor av mina trogna vänner som stöttar mig i denna svåra fråge-torkan. Svarar på dom kanske imorgon, nu har jag absolut inte lust eftersom jag mår PISS. Mm nu ska jag klaga rejält här.
Är helt svullen och fet eftersom jag inte tagit mig till gymmet på över tre veckor även om jag vill så är jag helt jävla död efter skolan. Matteprovet gick som förväntat, åt helvete och vi har sjukt mycket små skituppgifter vi måste göra. Försöker vara positiv trots mörkret, läxorna och min trötthet men det är ej lätt ska jag säga er! Blir ledsen över att alla andra verkar lyckas så bra med sina liv medans jag släpar efter som en säck potatis.
Och vad har blogg.se gjort för modernisering på startsidan? Blev helt chockad OCH irriterad. Försök inte bli bättre än devote och forme, det är fullständigt omöjligt!!!!  
Jävla blogg.se...........
Såhär känner jag mig just nu. Tur att varken pappa eller mamma är hemma för då hade jag lätt startat en fight om smulor på diskbänken eller äpplen i kylen som ska ligga i fruktskålen. Sådana viktiga saker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0