Snart kan ingenting rädda dig mer

Nybäddad säng och nyduschad Julia. Låter som en engångshändelse varjw halvår, men icke! Duschar ofta om ni vill veta. Men älskar denna combo, som ni också vill veta. Försov halva dagen idag, därför missade jag Kampen. Lika bra eftersom vi förlorade. Men älskar att skrika mig hes på en läktare så blev ledsen i ögat iallafall när jag vaknar halv tolv.
Nu till något helt annat; jag hatar människor som är på dåligt humör och därför ger sig på andra med elaka kommentarer, blickar och andra småpeekar. Bara för att ert liv är pissigt just i de ögonblicket och bara för att det kanske känns lite bättre att trycka ner någon annan - lönar sig det aldrig i längden att vara bitter.
Jag är masterbitter. Så jag vet. Livet blir inte ljusare över att förmörka andras.
Med dessa ord ska jag göra mig en kopp te och skriva lite dagbok.
Ett bra tips är att skriva ner allt det ni mår dåligt över istället för att ta ut det på andra.


Kommentarer
Postat av: Tengil

Well fuck you AGAIN

2012-05-31 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0