Freedom only exists when love is present


Varför slutar det alltid med att jag bloggar från min skoldator? Jag förstår inte grejen.
1. På skoldatorn borde jag plugga.
2. Jag har inga bilder på skoldatorn, (se bild) och erkänn att dem flesta bara kollar bilder när man ögnar igenom allas bloggar.
3. Jag har inget att blogga om.

Idag har jag läst min engelskabok, som även fast den får en mentalt störd, är jättebra. Lite weird men bra. Så. Sluta prata om engelskaboken nu. Hehe. Ikväll satt jag i över tre timmar och snackade med Malin, om allt mellan himmel och jord. Nu ska jag sova och imorgon blir det stockholm med klassen. Tjoho. Verkligen. Ska titta till naturhistoriska, som jag förrut alltid tyckte var askul, men nu ska jag bara titta efter miljögrejer och shit.
Orkar-verkligen-inte.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0