Don't chase me if you're not ready to catch me

Ello. Igår gjorde jag faktiskt saker. Jag tog en morgoncykeltur på fincykeln och sedan for jag till Elin där jag blev bjuden på en kulinarisk lunchupplevelse! Vi åkte till badet sen och picknickade lite med jordgubbar, nutella och mariekex. Supernice.
På kvällen såg vi England-Sverige hos Petra. Mycket trevligt! Dock inte lika trevligt att Sverige suger. Men Mellberg är och har alltid varit min idol. Han gjorde ju ett fint mål faktiskt.
När jag var mindre blev jag lite mobbad för att jag tyckte om Mellberg hehe. Han var back och hade nummer 3, vilket jag också hade i den åldern. Hihi. Soulmates. Yeah... Nu greysanatomy. Vaddå? Det regnar ju..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0