But I'll miss your face like hell

Good evening fox! Känner att hälsningsfraserna börjar ta slut och eftersom mina språkkunskaper är något begränsade så blir det inga mer fantastiskt fantasifulla hälsningar. Nog om de. Måste man ens hälsa på sin blogg, gooday sir blog, wazup? Nothing just ugly, boring and so on as usully. Okej. Min stavning är inte heller den bästa.
Japp. Idag har jag shoppat lite, mötte petra och sara på stan av en slump, saknat dem mucho!
Drog hem, hjälpte mamma och pappa med studentfixande. Eller jag plockade liljekonvaljer. Hehe. En stark insats må jag säga!!
Nu måste jag sova, måste vara pigg imorgon. Ska ju hålla tal och allt.
Duktig och snäll lillasyster jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0