Should we all wake up with nothing but our love?

Ehhh hej. Min blogg blir bara speciellare och speciellare. Jag menar först lägger jag ut en bild på mig själv utan text om mitt INTRESSANTA liv, för att i nästa inlägg bara lägga ut massa bilder från våran lilla julstad i porslin.
How weird.
Nu iallafall kom de lite text utsprutande. Härligt. Har haft en 9 timmar lång skoldag. Så är rätt död.
Byebye mr american pie.
Juste!! För övrigt så har jag agerat ut mina känslor och åsikter om Martin Björk på Twitter.
Följ ej hans Instagram. Allt det sexiga med han försvinner tyvärr. Om ni inte tänder på någon som kallar sig själv "Mr hangover" i en alldeles för tight hoodie och solglasögon. När man är över 40. Skam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0