Kanske vill du att jag ska få längta

Idag så hade vi flextid på Sociologin och skulle göra observationer på en plats där människor möts, vi valde Waynes. Dock blev det inte så mycket observation men det blev kaffe, chokladboll och mycket prat och skratt. Trodde dagen skulle fortsätta smärtfri fram men då visade sig att alla bussarna hem var inställda! 
Efter fika nr 2 med Fanny på Uppsala Nya, med Louise också då delvis fick jag sedan turen att åka bil med Andrea hem. 
Så kom hem tillslut iallafall... Ikväll har jag hängt med henne och polak, käkat lussebullar och morötter. 
Pappa kom hem nyss och berättade om sitt lilla äventyr idag. Arga människor kan leda till problem alltså, tur att min far är lugn som en filibunke! Han möttes av hela TRE poliser vid garaget som undrade om han ville göra en anmälan. Alltså kör min pappa buss, och även om hela systemet är kaos dessa tider så är det förfan inte deras fel om din buss inte kommer. HEJDA ER SJÄLVA!! Våld mot tjänsteman och grova ord gör ej att ni kommer dit ni vill. 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0