I'm living on my last breath

Hello. Ja, mina tår ser ut som fingrar. Med detta första konstaterande kan vi också konstatera att det är första advent idag. Helt sjukt! Åren går så fort. Kanske lika bra. I fredags, efter fika nummer 1, så skulle jag ta bussen hem men nej, den gick inte. Bara att traska vidare på stan och ta fika nummer två med Fanny i brist på annat att göra. Sådan tur fick jag skjuts hem av Andrea! Blev lite lussebullemys sen med henne och Amanda. Igår gjorde jag inte ett piss, kollade på mulan och läste ut min engelska bok. Idag har jag ätit choklad och haft mensverken från helvetet. Att va kvinna gör ont. Nu ska jag väll försöka se på deckaren med mamma. Hatar deckare på Svt, alltid så läskiga. Mmm. Hejdå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0