Flesh and blood needs flesh and blood and you're the one I need

Hello. Idag var jag inte lika positiv som i förra inlägget.Kände mig bara vilsen, förvirrad, ledsen och rädd. Rastlös kan vi också klämma in däremellan. Visst kvällen var jätterolig. Nästa gång kan jag försöka komma ihåg den också. Men vi käkade kräftor, sjöng snappsvisor, lekte, spela fotboll, bada och allt sånt man gör på kräftskivor. Bra avslut, men kunde gjort det lite bättre för mig själv bara, haha.
Idag städade jag rummet i vild panik. Då menar jag damma, dammsuga och torka golv. Sjukt. Gjorde lite ärenden sen hängde jag med Rebecka och Jackie vid tbryggan. Mysigt. Snackade skit, minnen och matade anka med chips.
Ligger och väntar på mat nu, försöker hålla mig sysselsatt så jag inte ska börja tänka på vilken dag det är imorgon. Skolstart. BAAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0