Would you pick me up?


Skolan har gått förjävligt segt, även fast jag försov mig. Grattis till min fina fari som fyller år idag. Bara jag som verkligen HATAR när man ska sjunga jamåhanleva på morgonen? Dels för att jag är så himla borta på morgonen, dels för att jag är sjukligt trött på den låten. Mår typ illa av den.. Nej men nu ska vi inte vara sånna.
Louise har specengelska så jag får vänta på henne ensam i skolan. Blir cupido sen och dans, fotboll. Så ser min kväll ut. Om jag inte kommer på att jag helt plötsligt fick jätteont i foten efter dansen och åka hem, lägga mig under täcket och dö till några bra låtar i öronen.
Här är några bra låtar: Denhär, denna, bra, fin och fin
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0