I know I can't heal things with a handshake

Min vän är Louise är så bra. Även fast vi beter oss mestadels som ett gammalt gift par nuförtiden, stör oss på minsta lilla. Klagar på varandra tills vi skrattar. Men kan nog liknas ett gift par för att vi förstår varandra så bra. Förstår dom konstigaste och sjukaste tankar, skratta bort dom men också prata om hur allvarligt störda dom kan vara. Hon är så smart, gamla frugan. Om alla bara skulle förstå de, haha. Blir frustrerad när folk kallar henne dum, dum blondin haha. För jag vet ju att hon är en av dom smartaste personerna jag känner. Kanske därför jag är hypotetiskt gift med henne. Kanske därför jag är och alltid kommer vara, om hon orkar med mig, bästavän med henne. Så läs hennes blogg!!! Heheh. Alla som läser min gör nog redan de. Loouisebloom.blogg.se!
Nu ska jag plugga, hejhå


Kommentarer
Postat av: louise

hahahaha tack för att du tror på mig när det gäller min intelligens!<3

2012-04-24 @ 21:41:23
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0